Sık geçen başlıklar

como puede ser verdad 2

ekşi profili
acun adaletini sikeyim senin.

4 oy açıldı ve hepsinden turabi hanzosu çıktı. adaylığı kesinleştikten sonra diğer oyları görmek istedi ve sen tamam diyerek açtın. adam herkesin kendini yazdığını öğrendi. buraya kadar tamam.

e aynı şey semih'in başına gelmişti ve sen '' bu güne kadar böyle bir şey olmadı, aday kesinleştikten sonra kalan oyları açmam'' diyerek semih hıyarını reddetmiştin.

böyle ibnelik olur mu lan ?
yuh amına koyim ya..

ulan ülkede insan kalitesi yerlerde be.. her sektörde her yerde bu böyle. siyaset, okul, sanat, medya... metin oktay lan bu! melo'ya küfretmiyosun lan, metin oktay'a ediyorsun!

" fener-galatasaray maçı bitip futbolcular çıkış tüneline yöneldiğin de, fener tribnünleri ayağa kalkar ve alkış tutardı; bu alkış sadece metin oktay içindi"

böyle bir insana küfretmek ha? allah belanızı vermiş lan sizin.

not: fb