Sık geçen başlıklar

mertmandias 3

ekşi profili
ülkemizin genel -no brainer- sorunu. mahallenin geçinemeyen adamı bir kadına aşık oluyor. evleniyorlar (para varsa), sonra zaten asgari maaşını ikiye bölmek zorunda kalıyor. çocuk yapıyorlar anne de iş arıyor, baba daha çok çalışıyor. bir tane daha yapıyorlar, büyük çocuğa iş yaptırıyorlar çocuklar eğitimi tam alamıyor, geçimsizlik ve stres aileyi sarıyor ve böylelikle aile yoksulluk cehennemine dönüşüyor.
ülkenin yarısı bu örnek arkadaşlar, bu insanlar neden böyle yapıyor?

edit: kardeşim adamın geçindirecek parası yoksa yapmasın. çocuklara yazık değil mi?
istanbulun en pahalı liselerinden birinde okudum ve onaylıyorum, çok garip bir durum lakin var böyle şeyler. aileden gelen bir durum olarak düşünüyorum, çünkü bu çocukların babaları da dedeleri de zengindi zamanında, babaları zengin olunca anneleri de güzel oluyor böylelikle...
bazılarının güzel anne baba sahibi olmalarının yanı sıra bazen anneleri veya babaları farklı ülkelerden olabiliyor. bu bonus faktörün en alışılagelmiş örnekleri ruslarda, ingilizlerde ve balkanlardan oluyor.
bütün bu analizimizi yorumladığımızda sonuç genetiğe çıkıyor, bakımlı olup olmamakla aslında bir alakası yok.