bu ay maas bir kurus bile fazla yatmadi. yatmasin da zaten, ama tavandan doner verecegiz gibi aciklama yaparak, doktor dusmani bu milleti daha da gaza getirmenin luzumu yoktu.
Sık geçen başlıklar
hayvan gibi sey yapiyosunuz 4
ekşi profiligercek bir dost, arkadasini kredi borcu altina sokmaz.
bana hiçbir şeyi sorgulatmayan ev. gereksiz lüks ve ihtişamlı. deniz kenarında küçük bir kulübeyi yeğlerim.
dayanaksiz sacmalayan teyze. bir tane dogru laf etmeniz, soylediginiz yirmi tane yanlis bilgiyi dogru hale getirmez. kadin bin yil once kardiyoloji profesörü olmus. taaa tus bile yokken uzmanlık almis, az sayida hoca varken profesorluk unvani almis. simdi olsa asistan bile olamaz.
tutturmus seker yukleme testi de seker yukleme testi. bu kadinin yuzunden testi reddeden bir sürü hamile kadin var. peki nedir bu test? yaklasik iki bardak kolaya eşdeğer seker iceren gazozu ac karnina size iciriyorlar. acken ve şekeri icikten sonraki 1. ve 2. saatlerde ölçüm yapiyorlar. budur. peki niye boyle birsey yapılıyor? standardizasyon saglamak icin. sadece aclik ve tokluk baksa, nerden bilecek senin iki lokma yiyip test icin kan vermediğini? diger zamanlar öküz gibi yemedigini? yapilmaya calisilan sey, olasi diyabetik gebelik varsa * bebegi bundan diyetle koruyabilmek. test yaptirmadin, diyabetiksin, bilmiyoruz, hergün meyvesuyu kola gibi sekerli içecekler iciyor, baklavalari gomuyorsun. o bebegin hali ne olacak?
okumak isteyen olursa bu entry de şöyle dursun (bkz: #74311515)
tutturmus seker yukleme testi de seker yukleme testi. bu kadinin yuzunden testi reddeden bir sürü hamile kadin var. peki nedir bu test? yaklasik iki bardak kolaya eşdeğer seker iceren gazozu ac karnina size iciriyorlar. acken ve şekeri icikten sonraki 1. ve 2. saatlerde ölçüm yapiyorlar. budur. peki niye boyle birsey yapılıyor? standardizasyon saglamak icin. sadece aclik ve tokluk baksa, nerden bilecek senin iki lokma yiyip test icin kan vermediğini? diger zamanlar öküz gibi yemedigini? yapilmaya calisilan sey, olasi diyabetik gebelik varsa * bebegi bundan diyetle koruyabilmek. test yaptirmadin, diyabetiksin, bilmiyoruz, hergün meyvesuyu kola gibi sekerli içecekler iciyor, baklavalari gomuyorsun. o bebegin hali ne olacak?
okumak isteyen olursa bu entry de şöyle dursun (bkz: #74311515)