(bkz: bakire olsaydın seni kaçırmazdım) -arda turan
Sık geçen başlıklar
renderman 4
ekşi profilivalla bizim aileninde belasıdır kanser. amcamlar dedemler hep kanserdi. ama sırf kanser kız diye,duygusal yaklaşmayacağım.
çocuğun ne kadae efendi olduğu yüzünden belli. niyetinin iyi olduğuda. madem rahatsızsın,gülerek poz vermeyeceksin. haa kırmak istemedin,poz verdin. o zaman bunu gündeme taşımayacaksın.
feminstlerden bir kez daha soğuduğum olaydır benim için. feminizm adı altında bu kadar çirkefleşmeleri,beni feministlerden soğuttu.
kadın haklarını savunurum. ama körü körüne bir ideoloji gibi feminizm adı altında özentilik,bakın feministim gösterişi yapan kadınlara saygım yok.
bu arada kıza aşırı sinirde olmuş olsam,umarım en kısa sürede sağlığına kavuşur.
çocuğun ne kadae efendi olduğu yüzünden belli. niyetinin iyi olduğuda. madem rahatsızsın,gülerek poz vermeyeceksin. haa kırmak istemedin,poz verdin. o zaman bunu gündeme taşımayacaksın.
feminstlerden bir kez daha soğuduğum olaydır benim için. feminizm adı altında bu kadar çirkefleşmeleri,beni feministlerden soğuttu.
kadın haklarını savunurum. ama körü körüne bir ideoloji gibi feminizm adı altında özentilik,bakın feministim gösterişi yapan kadınlara saygım yok.
bu arada kıza aşırı sinirde olmuş olsam,umarım en kısa sürede sağlığına kavuşur.
2 haftadır başıma gelen iğrenç olay.
her gece ne yaşadığımı unutuyorum. bu sabah karar verdim,bundan sonra dertten ızdıraptan içmeyeceğim. keyifli olunca birşey olmuyor. güzel güzel içiyorsun.
ama 2 haftadır her gece ızdıraptan içiyorum. hiç birşeyi hatırlamıyorum. sabah uyanınca ben ne yaptım hissi ne kadar iğrenç durum. dün gece büyük ihtimalle yine whatsapptan çoğu insanı rahatsız etmişimdir.üstelik mesajları siliyorum o kafayla. kime ne dediğimi bilmiyorum. kendimden iğreniyorum.
aramızda bu durumun ne kadarda iğrenç bir durum olduğunu bilenler muhakkak olacaktır.
tavsiyede bulunmak haddim değil ama,efkarlıysanız içki içmeyin dostlar. hafıza kaybının ne kadar kötü birşey olduğunu ben yaşayarak gördüm. ve korkarım bir daha içki içmeyeceğim dertliyken.
keyifli anlarda içelim,gülelim...
her gece ne yaşadığımı unutuyorum. bu sabah karar verdim,bundan sonra dertten ızdıraptan içmeyeceğim. keyifli olunca birşey olmuyor. güzel güzel içiyorsun.
ama 2 haftadır her gece ızdıraptan içiyorum. hiç birşeyi hatırlamıyorum. sabah uyanınca ben ne yaptım hissi ne kadar iğrenç durum. dün gece büyük ihtimalle yine whatsapptan çoğu insanı rahatsız etmişimdir.üstelik mesajları siliyorum o kafayla. kime ne dediğimi bilmiyorum. kendimden iğreniyorum.
aramızda bu durumun ne kadarda iğrenç bir durum olduğunu bilenler muhakkak olacaktır.
tavsiyede bulunmak haddim değil ama,efkarlıysanız içki içmeyin dostlar. hafıza kaybının ne kadar kötü birşey olduğunu ben yaşayarak gördüm. ve korkarım bir daha içki içmeyeceğim dertliyken.
keyifli anlarda içelim,gülelim...
keşke tanışmasaydık. giden 5 seneye mi yanayım emeklere mi. güzel bir şarkı sözüyle pekiştireyim.
bir avuç gözyaşı
bir tek zararım,
döktüğüm yaşlara
hala yanarım.
bir diğer şarkı sözü;
kaybolan tek biz değiliz. bunca yıllık emekler.
bir avuç gözyaşı
bir tek zararım,
döktüğüm yaşlara
hala yanarım.
bir diğer şarkı sözü;
kaybolan tek biz değiliz. bunca yıllık emekler.