Sık geçen başlıklar

twitter'ı ikiye bölen fotoğraf çektirme olayı 2

ekşi'de gör
valla bizim aileninde belasıdır kanser. amcamlar dedemler hep kanserdi. ama sırf kanser kız diye,duygusal yaklaşmayacağım.

çocuğun ne kadae efendi olduğu yüzünden belli. niyetinin iyi olduğuda. madem rahatsızsın,gülerek poz vermeyeceksin. haa kırmak istemedin,poz verdin. o zaman bunu gündeme taşımayacaksın.

feminstlerden bir kez daha soğuduğum olaydır benim için. feminizm adı altında bu kadar çirkefleşmeleri,beni feministlerden soğuttu.

kadın haklarını savunurum. ama körü körüne bir ideoloji gibi feminizm adı altında özentilik,bakın feministim gösterişi yapan kadınlara saygım yok.

bu arada kıza aşırı sinirde olmuş olsam,umarım en kısa sürede sağlığına kavuşur.
kadının iki yüzlülüğüdür.
duymazdan gelmiş, yüzbinlerce kişinin önünde adamı eleştirmiş.

delikanlıysan, delikanlılığını masada yapacaksın,
"burada ben varken ondan izin almana gerek yok" diyeceksin.

orada sesini çıkarma, çocuk sırf popüler olmandan sebep yanında fotoğraf çektirsin,
sen bir bok yermiş gibi feminist ayaklarıyla bunun üzerinden prim ye.

kalabalıkta yapılan artistliğin tenhada özrü kabul olmaz.
bu kadın önce tenhada ses çıkarmayıp binlerce insan önüne yem olarak atmıştır.