Sık geçen başlıklar

nickimi veriyorum yaz 4

ekşi profili
ulan bu ne ki?
bizde a haber diye bir kanal var her sabah mehter eşliğinde abd başta olmak üzere tüm yabancı ülkelere kahpe, şerefsiz, hain, alçak, namussuz vs gibi hakaretler basın özgürlüğü adı altında saydırıyor adamlar. şimdi biz yapınca oluyor da, başkaları yapınca mı milliyetçi damarınız kabarıyor?