Sık geçen başlıklar

23 ekim 2018 guardian'ın rte karikatürü 2

ekşi'de gör
bir steve bell karikatürü.

onlarca entry girilmiş ama henüz kimse karikatüristin ismini zikretmemiş. dahası, guardian'a amerikan gazetesi diyenler, onu misvak ve akit ile bir tutanlar var...

şuraya iki satır yazmadan birkaç dakika ayrılıp bir arama yapılsa steve bell'in kim olduğu, yıllarca liderleri nasıl çizdiği görülecek halbuki. mesela zamanında yıllarca amerikan başkanını maymun, kendi ülkesinin başbakanını da onun köpeği olacak çizmişti steve bell (bir örnek burada).

karikatürü beğenirsiniz beğenmezsiniz ayrı, lakin önce biraz zahmet edin de ne nedir ona bir bakın.
ulan bu ne ki?
bizde a haber diye bir kanal var her sabah mehter eşliğinde abd başta olmak üzere tüm yabancı ülkelere kahpe, şerefsiz, hain, alçak, namussuz vs gibi hakaretler basın özgürlüğü adı altında saydırıyor adamlar. şimdi biz yapınca oluyor da, başkaları yapınca mı milliyetçi damarınız kabarıyor?