Sık geçen başlıklar
türk lirasının yaşadığı aşırı değer kaybı sonucu, bist'in dolar bazında aşırı ucuzlaması marifetiyle, yabancı yatırımcının ulusal sermayemizi üç kuruşa satın almasından memnun yazar beyanıdır.
haklı bir hezeyandır. elalemin omuzdan atılan füzeyle düşürülen 40 yıllık cobralarını kullanmaya devam edelim. asla know-how ithal etmeyelim. kendimiz zaten geliştiremeyiz. abd hibesi eski silahlara dayanalım.

mal mısınız? trol müsünüz?