Sık geçen başlıklar

onurakin 4

ekşi profili
banka kampanyalarını bankalardan önce öğrenir oldum resmen.

4x100 lerin hepsini kullanıyom bu biir

4×100 ardından verdikleri o bi iki fincan dolusu 30 liralık benzinleri hömürüyom bu ikiii

ay sonuna doğru bunlar da yetmiyo. yeni kampanyaları nerden olur diye 1×100 liralık benzin istasyonu tahmininde bulunuyom bu da üüç

allah belanızı versin..
dimi cevat abi..
evet...

edip: allah çarptı, imla cörttü...