Sık geçen başlıklar

birsey olmaya imkan bulamamis adam 6

ekşi profili
https://twitter.com/…?s=20&t=d5vtu3xlbebkjo96wombtq

yağmacı şerefsizlerin videolarına bakarken tesadüfen bu videoya denk geldim.
9 10 yaşlarında bir kız çocuğu.
ayağında terlik.
gelen yardım kolilerinde ayakkabı var ama.. isteyemiyor belli.
mağrur duruyor.
ayakları üşüyor.

görevli amca farkına varıyor. bulup buluşturuyor. elleriyle giydiriyor.
sonrası bende bulanık. buğulu. tekrar izleyemedim. yazarken bile zorlanıyorum.

yapılan yardımlara çok ihtiyaç var. çok.

nefes almak istiuorum. dışarı çıkıyorum. nefes alamıyorum. enkaz altında donmak üzere olanlar geliyor aklıma. boğazım düğümleniyor. yutkunamıyorum.
zannedersem herkesin bildiği bir realitedir.
böyle mülteci, göçmen mi olur ulan?

20 25 yaş aralığında tamamı erkeklerden oluşan bir topluluk. ne bir kadın, ne bir çocuk.

hiç mi göçmen görmedik? yahu doğru düzgün çantaları bile yok bu heriflerin. göç eden bir insanın yanında 2 don 2 tshirt de mi olmaz?

kim ulan bu asker tipli adamlar? niye getirdiniz bunları? hedefiniz ne? neye hizmet ettirecekdiniz bunları? nerede kalıyor, ne içip ne yiyor bu adamlar? ceplerine parayı kim koyuyor?
sabah 6. tekneyle adanın arkasında balığa giderken paldır küldür yardan aşağı atılan atları gördü bu gözler. dehşet bir manzara.
fayton olayı büyükada'da tam bir işkenceye dönmüştü. hem atlar için, hem adalılar için, hem de ziyaretciler için. çocuğun önünde yorgunluktan çatlayan bir hayvanı nasıl anlatırsın o ufaklığa...
madem atlara yeterli çalışma şartları sağlanamıyor, varsın elektrikli olsun. daha iyi.
adam 34 yaşına gelene kadar komşu ülke vatandaşlığına geçmiş, ambargo delmiş, milyon dolarlarla konuşmuş, bakan başbakan tanımış, rusyadan dubaiye ordan bilmemnereye ticaret ağı kurmuş, ünlü bir şarkıcı ile evlenmiş, boğazda iki yalının ortasına asansör çaktırmış, hapse girip çıkmış, abdye gidip tutuklanmış ve reza zarrabın iq seviyesi nedir he mi ?