Sık geçen başlıklar
şimdi ulu önderimiz, mustafa kemal atatürk var ya? hah.

onun beyoğlu'nda uğradığı rejans isminde bir rus restoranı vardı ya hani? hah.

o restoranda içtiği bir büyük rakı vardı ya hani? hah.

işte o rakı şişesi şakirtlerin götlerine girsin.

rahat uyu atam, izindeyiz!

edit: rum meyhanesi kalmış aklımda, yeşillendiren suser’lara birer duble sözüm olsun.
bik bik bik bik bik bik bik bir de baktım o soru bik bik bik bik bik bik bik yanıldığımı düşünmüşüm ama bik bik bik bik bik çözerken aklıma gelen bik bik bik bik bik neyse 90+ almışım arkadaşlar bik bik bik bik bik.