Sık geçen başlıklar

atatürk'ün alkol alması 3

ekşi'de gör
paşama gayet yakışan alışkanlığı.

aldığı tek kötü şey alkoldür ve o da kişisel zevkidir. türkiye ve cumhuriyet düşmanı her hain haramzade iti çıldırtmıştır paşam.

mesela kendisi ve ailesi adına man adaları belgeleri çıkmamıştır.

mesela yabancı bir devlet başkanının kapısında kronometre açık bekletilmemiş ve hem kendisi hem ülkemizi tüm dünyaya rezil kepaze etmemiştir.

mesela abd başkanından 'aptal olma' diye mektup almamıştır.

mesela köylüye ananı da al git dememiştir.

mesela cemaatçi piçlere kozmik odaları açmamıştır.

mesela eli kanlı terör örgütü liderine sayın, şehitlere kelle dememiştir.

mesela bürokratları madenci yakınını yerde acımasızca tekmelememiştir.

mesela bir darbe girişimine allah'ın lütfu dememiştir.

daha çok sayarım da, neyse.

canım paşam, içtiğin her damla rakı, çektiğin her duman yarasın. keşke bi' 10 sene daha yaşasaydın.

seni çok özlüyoruz ve daima izindeyiz.

canım büyük atatürk...
şimdi ulu önderimiz, mustafa kemal atatürk var ya? hah.

onun beyoğlu'nda uğradığı rejans isminde bir rus restoranı vardı ya hani? hah.

o restoranda içtiği bir büyük rakı vardı ya hani? hah.

işte o rakı şişesi şakirtlerin götlerine girsin.

rahat uyu atam, izindeyiz!

edit: rum meyhanesi kalmış aklımda, yeşillendiren suser’lara birer duble sözüm olsun.
kendisini daha çok sevme nedenim değildir.

kendisini daha az sevme nedenim de değildir.

sikimde bile değildir. isterse bir esrar bağımlısı olsun, isterse gay olsun, isterse en kral delikanlı olsun; bu ülkeyi bize verdi mi, verdi. örnek bir insan mı, evet. bizi muasır medeniyetler seviyesine yaklaştırdı mı, evet. olay bitmiştir.

kudurun orospu çocuğu gericiler.