Sık geçen başlıklar
varşova paktına mı bağlansalardı diye düşündüren durumdur. genel bir kamp olarak nato ülkeleri daha iyidir, kendi çıkarlarımızı tam anlamıyla gözetebildikten sonra nato cenahında olmanın bir sakıncası yok kanaatimce.