Sık geçen başlıklar

iyi parti'nin nato'ya bağlılık sözü vermesi 1

ekşi'de gör
varşova paktına mı bağlansalardı diye düşündüren durumdur. genel bir kamp olarak nato ülkeleri daha iyidir, kendi çıkarlarımızı tam anlamıyla gözetebildikten sonra nato cenahında olmanın bir sakıncası yok kanaatimce.