Sık geçen başlıklar

ediyorum ve de burayi dagitiyorum 7

ekşi profili
7 sene önce antalya'dan 40 bin dolara 1+1 ev alan akrabam aynı evi 2022 sonunda 190 bin dolara rus birine sattı.

yabancılara satış yasaklanmadan balon patlamaz çünkü talep yabancılar dolayısıyla sınırsız. bir de kredi fiyatları düşüyor balon patlamak yerine daha da şişiyor.
abdürrahim'in kumarhaneye gitmesinde sorun yok, isterse tüm servetini kumarda kaybetsin hiç önemli değil.

ancaak; iki kelimesinden biri "sayin zumhurbaşkanim" şeklinde olan, her mikrofon gördüğünde "allahumun izniynen, işalla amin" diye laflar söyleyen, muhafazakar takılan ve bu şekilde yönetimi destekleyen bir insansan kusura bakma ama kumarhaneye gidersen ağzıma geleni söylerim.
yaptığı disiplinsizlik kulüp tarafından para cezası gerektiren futbolcu. yugoslav faulüyle alakası yok. yugoslav faulünün ne olduğunu iyi biliriz de, dostluk maçında yugoslav faulü ne alaka amk? ne gerek var?

sene başından beri söylüyorum, arap futbolcu almayacaksın takıma. feguli, ciguli olacak işler değil bunlar.

bu bir, belhanda iki. araptan topçu olmaz, yolun yarısında göt üstünde bırakır seni. kuş familyası falan geçin bunları...

ayrıca not: gs