sayın cumhur başkanımızın haklı serzenişidir.
eskiden asekerimizde telsiz yoktu, telsiz olsaydı uhud tepesini okçular tekerder miydi.
telsizle bi anons "şak" diye yerlerine mıhlanıp kalırlardı. veyahut ankara savaşında beyazıt esir düşer miydi hiç ?
tarihini bilmeyen bir nesil yetişiyor, putperest pezevenkler sizi. açın okuyun az biraz.
Sık geçen başlıklar
good morning fisher king 6
ekşi profilian itibarı ile pc de kurulu olan oyunlar. en fazla age of oynamışım. makinenin hakkını veremiyorum.
ultima online
baldur's gate
age of empires 2
red alert 2
metro exodus
fm 2006
the elder scrolls v skyrim
the witcher 3 wild hunt
total war shogun 2
ultima online
baldur's gate
age of empires 2
red alert 2
metro exodus
fm 2006
the elder scrolls v skyrim
the witcher 3 wild hunt
total war shogun 2
denize girmeyin uyarısı yapan cankurtaranların bıçaklandığı ülkede gayet az bulduğum ölümlerdir. bu cahillikle daha da artması muhtemeldir.
kızarmış dağıtsa sempatimi kazanabilirler. yanında da arjantin bardak.
ne kasıyoruz ki, kast sistemine geçelim. hiç kimse okumasın, herkes baba mesleğini devam ettirsin. bu insanlara cumhuriyet, demokrasi, hak, hukuk, adalet, liyakat gibi kavramlar kaç milyon ışık yılı uzakta acaba.