sayın cumhur başkanımızın haklı serzenişidir.
eskiden asekerimizde telsiz yoktu, telsiz olsaydı uhud tepesini okçular tekerder miydi.
telsizle bi anons "şak" diye yerlerine mıhlanıp kalırlardı. veyahut ankara savaşında beyazıt esir düşer miydi hiç ?
tarihini bilmeyen bir nesil yetişiyor, putperest pezevenkler sizi. açın okuyun az biraz.
01.09.2021 · 12. sıra
good morning fisher king
31.08.2021 09:51