birkaç saat önce yayınlanan ios sürümü.
buraya gelip pil ömrüne etkisi üzerine entry girenler var. adamın içinde ampermetre var sanırım.
Sık geçen başlıklar
okur yazar adam 6
ekşi profiliçok iyi olmasa da dünyanın en kötüsü değildir. bir kuzey kore değil örneğin. çıkıp gitmene izin veriliyor.
iki şöför ortak aldıkları bir araçla uberde çalıştığında aylık 12.000 tl ciro yapıp bunun %20 sini komisyon olarak ubere veriyorlarmış.
2000 de diğer masraflara çık adam başı 4000 papel kalıyor. uber yaptığı pazarlama ve organizasyonun karşılığını, şöförler de emeğinin karşılığını alıyor.
takside ise plaka sahibi “al bu plakayı bana 8000 verecen, kazanamazsan cebinden verecen” diyor.
uberdeki adam hastalansa bikaç gün çalışmasa neden çalışmadın diyen yok. ama takside öyle değil.
şimdi kim emek hırsızı? bi cevaplayın bakalım.
2000 de diğer masraflara çık adam başı 4000 papel kalıyor. uber yaptığı pazarlama ve organizasyonun karşılığını, şöförler de emeğinin karşılığını alıyor.
takside ise plaka sahibi “al bu plakayı bana 8000 verecen, kazanamazsan cebinden verecen” diyor.
uberdeki adam hastalansa bikaç gün çalışmasa neden çalışmadın diyen yok. ama takside öyle değil.
şimdi kim emek hırsızı? bi cevaplayın bakalım.
(bkz: etli ekmek)
(bkz: fırın kebabı)
(bkz: bamya çorbası)
(bkz: mevlana)
(bkz: bozkır)
(bkz: doğan marka otomobil)
(bkz: hızlı tren)
(bkz: şehir düzeni)
(bkz: fırın kebabı)
(bkz: bamya çorbası)
(bkz: mevlana)
(bkz: bozkır)
(bkz: doğan marka otomobil)
(bkz: hızlı tren)
(bkz: şehir düzeni)
eğer çalıştıkları maden duş imkanı sağlayıp servisle evlerine iletmiyorsa çok ayıp ediyor.
1.90 diye cümleye başlanarak nüfusun %90 ı zaten elenmiştir.
degilse benim gibi snapchat ne halta yarıyor bir türlü anlamadım diyecek çok adam var.
not: 10 yıllık yazılım geliştiriciyim.
degilse benim gibi snapchat ne halta yarıyor bir türlü anlamadım diyecek çok adam var.
not: 10 yıllık yazılım geliştiriciyim.