Sık geçen başlıklar

okur yazar adam 6

ekşi profili
birkaç saat önce yayınlanan ios sürümü.

buraya gelip pil ömrüne etkisi üzerine entry girenler var. adamın içinde ampermetre var sanırım.
iki şöför ortak aldıkları bir araçla uberde çalıştığında aylık 12.000 tl ciro yapıp bunun %20 sini komisyon olarak ubere veriyorlarmış.

2000 de diğer masraflara çık adam başı 4000 papel kalıyor. uber yaptığı pazarlama ve organizasyonun karşılığını, şöförler de emeğinin karşılığını alıyor.

takside ise plaka sahibi “al bu plakayı bana 8000 verecen, kazanamazsan cebinden verecen” diyor.

uberdeki adam hastalansa bikaç gün çalışmasa neden çalışmadın diyen yok. ama takside öyle değil.

şimdi kim emek hırsızı? bi cevaplayın bakalım.