Sık geçen başlıklar

kabatasliozgur 5

ekşi profili
kendi köpeğim dahil olmak üzere hiç bir köpeğin canı bir çocuğunkinden değerli değil.

bu rezillik artık son bulmalı; hayvansever falan değil faşist bu köpekleri sokakta besleyenler.

çocukların oynayacak alanı kalmadı ama köpekler sokak canları öyle mi? rezilsiniz, pisliksiniz, hasta ruhlusunuz! yalnızlığınızda boğulun! bu ölen, sakat kalan çocukların günahı sizin boynunuzda, gün görmeyin!

günahı olmayan köpekler ne olacak diyen ve diyecek olan mallar için edit: köpekler suçlu veya günahkar olmazlar çünkü onlar hayvan, eğer sen de insansan kendi türünü, hele ki bir yavruyu koruyacaksın. yarın öbür gün hiç saldırganlaşmamış bir köpeğin bir cana daha kastetmeyeceğinin garantisi yok. sokak köpeklerinin "tamamı" toplanmalı, belli bir süre bakılmalı bu süre içinde sahiplendirilirse rehabilite olabilir; yoksa tıpkı avrupa'da olduğu gibi uyutulmalıdır. bu kepazelik artık son bulmalı
10 yıllık evli ve karısının instagram şifresini sormayan bir adam olarak bu kafa yapısındaki malum zihniyete mensup adam müsveddelerine nasihatimdir; sizin karılarınız çalışmıyor değil mi? instagramı da yok. çünkü erkeklik bunu gerektirir ...
hah işte siz işteyken sizin karılarınız evde bütün gün yemek yapıyor sanıyorsun ya... bak bakalım mahalle berberine, kasabına, manavına, tesisatçısına, elektrikçisine benziyor mu çocuk. instagram yokken de boynuzlayacak kadın boş durmuyordu, müge anlı sizden besleniyor, köylerde tren yapanların hiçbiri "instagramı olan" kendi ayaklarının üzerinde durabilen, çalışan kadınlara, aydın insanlara benzemiyor.

(bkz: durmak yok yola devam)