he amk vizyonsuzlugun gostergesi. herkes sizin gibi 10k maas almiyor kodumun memleketinde.
bu ulkede milyonlarca insan aksam yatarken o gunku gerekli gidalari almadan yatiyor. siz de gelmis burda tespit kasiyorsunuz, vizyonunuzu skeyim.
ne yapsin olm millet? coluk cocuguna adam sizin gibi en ala markalari alamiyor diye o cocuklar nasiplenmesin mi bu tur atistirmaliklardan. biraz empati yapin amk.
Sık geçen başlıklar
buralar eskiden bag bahceydi 8
ekşi profilidüşünce gücü ile kamyon devirebiliyorum.
(bkz: kamyonu devirmek)
(bkz: kamyonu devirmek)
burada skandal olan sey yasak ask mi amk. bu kadar mi malsiniz? kimin siki kimin mında hic umrumda degil. burda beni rahatsiz eden kendisine yakin olmasi icin gorustugu kadini danismani yapmasi.
haber dogruysa esini aldatmasi milletvekilinin ve ailesinin problemi benim hic sikimde degil. ama milletin vergileriyle yanina liyakat sahibi olmayan birini danisman olarak aldiysa buna sessiz kalamam. kesinlikle bunun hesabini vermesi gerekiyor. ihtar, ihrac ya da zorla istifa, artik neyse cezasi cekmeli.
bu arada yasak iliski ariyorsan iktidar partisinin milletin gelecegini sikmesinde arayacaksin. ortada orgy var, tecavuz var amk, al sana bomba haber.
haber dogruysa esini aldatmasi milletvekilinin ve ailesinin problemi benim hic sikimde degil. ama milletin vergileriyle yanina liyakat sahibi olmayan birini danisman olarak aldiysa buna sessiz kalamam. kesinlikle bunun hesabini vermesi gerekiyor. ihtar, ihrac ya da zorla istifa, artik neyse cezasi cekmeli.
bu arada yasak iliski ariyorsan iktidar partisinin milletin gelecegini sikmesinde arayacaksin. ortada orgy var, tecavuz var amk, al sana bomba haber.
ne methiyeler duzulmus amk.
basit bir kadindir. (erkek versiyonu da oyledir)
hastalik kapma ihtimali yuksektir.
yukaridaki abazanlarin yem attigi kadindir.
benden uzak dursundur.
not: herkesin hayatina kimse karisamaz spor.
basit bir kadindir. (erkek versiyonu da oyledir)
hastalik kapma ihtimali yuksektir.
yukaridaki abazanlarin yem attigi kadindir.
benden uzak dursundur.
not: herkesin hayatina kimse karisamaz spor.
hayatiniz yalan amk. jolelinin uydurmalari iste. velev ki rusya versin bu parayi, sonra gotumuze kadar alirlar amk. once bogazlari veririz muhtemelen.
milli iradeye yumruk denirdi
erdogan’i yedirmeyiz denirdi
bu milletimize yapilmis bir darbe girisimi denirdi
halk sokaklara cikardi
yumrugu atan muhtemelen orada linc edilip oldurulurdu
bu bir protestodur diyen hapse atilirdi
sevgili vatandaslar tepkinizi gosterdiniz denmezdi mesela
ya da ne isi varmis orda da denmezdi.
yani kisaca su an kilicdaroglu icin soylenen yapilan ne varsa yuzde yuz tersi yapilirdi.
oyle de adaletli bir ulkeyiz yersen.
erdogan’i yedirmeyiz denirdi
bu milletimize yapilmis bir darbe girisimi denirdi
halk sokaklara cikardi
yumrugu atan muhtemelen orada linc edilip oldurulurdu
bu bir protestodur diyen hapse atilirdi
sevgili vatandaslar tepkinizi gosterdiniz denmezdi mesela
ya da ne isi varmis orda da denmezdi.
yani kisaca su an kilicdaroglu icin soylenen yapilan ne varsa yuzde yuz tersi yapilirdi.
oyle de adaletli bir ulkeyiz yersen.
adamlarin derdi mazbata verilene kadar butun rantlari bir sekilde belediyeden alip ‘devlet’ kurumlarina vermek ve boylece yine parayi yonetmek. su siralar imar yetkisini de belediyeden alirlarsa hic sasirmayin. ustune belediyenin butun gelir kaynaklarini da baska bakanliklara bolusebilirler. hersey beklenir bu zebanilerden.
benim oglan henuz bebekken oradan da sut geliyor diye birkac kez yeltendi ama basaramadi garibim*