gerizekalıca açılmış bir başlık.
hasan ali rakibini çekiyor, bu kadar amatör bir futbolcu da değil.
not: troll engellemek için güzel bir başlık. o açıdan faydalı olduğunu söylemeden geçemeyeceğim.
Sık geçen başlıklar
iki kisinin gordugu hezeyan degildir 5
ekşi profiliingiltere senegal’i geçerek çeyrek finalde bir başka afrika takımı ile eşleşti, ama bu seferki rakipleri biraz daha zorlu, fransa’da bir kaç tane avrupa menşeli oyuncu var.
daha rekabetçi bir maç olacağı kesin…
daha rekabetçi bir maç olacağı kesin…
hiç de duyar kasmaya gerek yok, adamlar çıktı, hadlerini bilerek oynadılar ve istediklerini aldılar.
bu takım değil miydi eleme grubunda hepimize çakarak grup birincisi olan, bileğinin hakkıyla finallere kalan? grupta 10 maçta en çok golü atan? arjantin karşısında da mohaç'ta türk süvarisi gibi yaldır yaldır hücüm mu edeceklerdi?
bundan sonra gruptaki iki maçta da arzu ettiklerini yapabilirlerse ikinci tura kalmaları işten bile değil.
bu takım değil miydi eleme grubunda hepimize çakarak grup birincisi olan, bileğinin hakkıyla finallere kalan? grupta 10 maçta en çok golü atan? arjantin karşısında da mohaç'ta türk süvarisi gibi yaldır yaldır hücüm mu edeceklerdi?
bundan sonra gruptaki iki maçta da arzu ettiklerini yapabilirlerse ikinci tura kalmaları işten bile değil.
ulan trollüğü bile doğru dürüst yapamıyorsunuz.
ulu önder atatürk 3 kez demir haç nişanı ile ödüllendirilmiştir. bunların tarihleri de sırasıyla 1915 ve 1917'dir. bu ödüllerin tamamı dönemin alman imparatoru wilhelm ii tarafindan verilmiştir. ödüllerin veriliş sebebi de "osmanlı ordusu üniforması" taşıdığı dönemde özellikle de gelibolu'da gösterdiği üstün başarılardır.
ayrıca bir dipnot bırakalım, birçoklarınızın beğenmediği ulu önder atatürk, dönemin osmanlı imparatoru v. mehmed tarafından tam 9 madalya ile ödüllendirilmiştir. bu ödüllerin neredeyse tamamı, yine aynı üniformayı taşıdığı dönemde gelibolu ve kafkas cephelerinde gösterdiği üstün başarılar sebebiyledir.
https://i.pinimg.com/…42e9daab08b48a20f87e01020.jpg
dikkatli bak, dikkatli bak da utan!
ulu önder atatürk 3 kez demir haç nişanı ile ödüllendirilmiştir. bunların tarihleri de sırasıyla 1915 ve 1917'dir. bu ödüllerin tamamı dönemin alman imparatoru wilhelm ii tarafindan verilmiştir. ödüllerin veriliş sebebi de "osmanlı ordusu üniforması" taşıdığı dönemde özellikle de gelibolu'da gösterdiği üstün başarılardır.
ayrıca bir dipnot bırakalım, birçoklarınızın beğenmediği ulu önder atatürk, dönemin osmanlı imparatoru v. mehmed tarafından tam 9 madalya ile ödüllendirilmiştir. bu ödüllerin neredeyse tamamı, yine aynı üniformayı taşıdığı dönemde gelibolu ve kafkas cephelerinde gösterdiği üstün başarılar sebebiyledir.
https://i.pinimg.com/…42e9daab08b48a20f87e01020.jpg
dikkatli bak, dikkatli bak da utan!
istifa da bir hizmettir!
yapamıyorsan bırakmak ayıp değildir!
yeter artık, git!
git!
yapamıyorsan bırakmak ayıp değildir!
yeter artık, git!
git!