Sık geçen başlıklar

15 ocak 2024 galatasaray'a verilen penaltı 2

ekşi'de gör
bıktım artık bu ülkeden. eskiden maç başlığında pozisyonlar anlık olarak tartışılırdı. trollük yapılcaksa yine yapılırdı, şimdi maç içindeki her pozisyona başlık açılır olmuş.

millet maç izlemiyor artık hakem izliyor amk. o kadar olay oluyo sahanın içinde taktikler, dikine paslar küçük üçgenler ama her maç sonu ekşide hakem, tv'de hakem, sosyal medyada hakem, başkanlar çıkıp hakem konuşuyor yeter amk yeter.

bu pozisyon penaltı değildir diyen arkadaşlara sesleniyorum futbol izlemeyin artık. algılarınız bozulmuş fanatiklik gözünüzü kör etmiş.

hakemler sıkıntılı mı? kocaman bir evet ama göte göt deyin be kardeşim.

edit: imla
gerizekalıca açılmış bir başlık.

hasan ali rakibini çekiyor, bu kadar amatör bir futbolcu da değil.

not: troll engellemek için güzel bir başlık. o açıdan faydalı olduğunu söylemeden geçemeyeceğim.