Sık geçen başlıklar

nonkatekolamin 3

ekşi profili
benim de kaynım ameliyat oldu geçen karnını yarmışlar na bööle. kadın evde ağrıdan kıvrana kıvrana yatıyor aboov bi de iz kalacağımış karnında.

sonuç: ameliyat kötüdür.

aşı yapılmasını istemiyorsan çocuğuna, sana daha basit bir önerim var;

çocuk yapma.