Sık geçen başlıklar

awareim 4

ekşi profili
neresinden tutsan elinde kalacak bir kavram. gereksiz bilimum başlıktan sadece bir tanesi. "normal insan" demez mi bir de jskdkkdlf

edit: bu arada tartışılan şey de tek tekrar 100kg, konunun saçmalığına gel. bassan ne olacak basmasan amk

edit2: ooo inceden ''100+ kaldırıyorum'' belirtmek isteyenler de gelmiş negzel