Sık geçen başlıklar

bench press'te 100 kilo basamamak 2

ekşi'de gör
ben 40 civarında basabiliyorum. bakkal ekmek, kasap et, sevdiğim kız yüz vermiyor. annem geçen gün babama arkamdan “insan içine çıkacak yüzümüz yok bu oğlan yüzünden” dedi.

üzgün ve kassızım sözlük.
neresinden tutsan elinde kalacak bir kavram. gereksiz bilimum başlıktan sadece bir tanesi. "normal insan" demez mi bir de jskdkkdlf

edit: bu arada tartışılan şey de tek tekrar 100kg, konunun saçmalığına gel. bassan ne olacak basmasan amk

edit2: ooo inceden ''100+ kaldırıyorum'' belirtmek isteyenler de gelmiş negzel