zabıtanın 500 bin doları var.
Sık geçen başlıklar
baktim 3 dk kaldi attim 8
ekşi profilitweet'in altındaki mention'lar resmen çöplük kokuyor. ne kadar atatürk düşmanı çomar varsa gelmiş. ben tıkladım, bence siz tıklayıp boş yere sinirinizi bozmayın. amk malları sizi.
edit notu: olayın troll olduğunu bildiğimden haber içeriği hakkında yorum bile yapmadım çomars. öyle malsınız düşünün.
edit notu: olayın troll olduğunu bildiğimden haber içeriği hakkında yorum bile yapmadım çomars. öyle malsınız düşünün.
okulu veyahut üniversiteyi ekşi sözlükte araştırmayın. ben yıllar önce bakardım buralara, üniversite okumasam mı diye düşünürdüm en son. boşa moralinizi bozmaya gerek yok. istediğiniz bölümün/üniversitenin hocaları ile görüşün. normal bireylerse sizlere yardımcı olacaklardır inanın.
buraya bakarlar. (nah)
vaziyet buysa beni de alsalar bari. o kadar pc oyunlarında pilotluk geçmişim var. bf-109, fw-190, spitfire, yak-9 gibi değişik türde avcı tecrübelerim var.
dog fight'a girmeyi sizden öğrenecek değiliz.
dog fight'a girmeyi sizden öğrenecek değiliz.
bu başlık resmen dinamit ile balık avının bir örneğidir.
+470.
-nasıl buldun?
+düşünerek.
böyle taşşak görmedim helal olsun.
-nasıl buldun?
+düşünerek.
böyle taşşak görmedim helal olsun.