Sık geçen başlıklar

baktim 3 dk kaldi attim 8

ekşi profili
tweet'in altındaki mention'lar resmen çöplük kokuyor. ne kadar atatürk düşmanı çomar varsa gelmiş. ben tıkladım, bence siz tıklayıp boş yere sinirinizi bozmayın. amk malları sizi.

edit notu: olayın troll olduğunu bildiğimden haber içeriği hakkında yorum bile yapmadım çomars. öyle malsınız düşünün.
okulu veyahut üniversiteyi ekşi sözlükte araştırmayın. ben yıllar önce bakardım buralara, üniversite okumasam mı diye düşünürdüm en son. boşa moralinizi bozmaya gerek yok. istediğiniz bölümün/üniversitenin hocaları ile görüşün. normal bireylerse sizlere yardımcı olacaklardır inanın.