geçen çay ocağında okumuş tipli bir çomara kulak misafiri oldum.
çomara göre rusya-ukrayna savaşı sadece ve sadece türkiye'ye zarar vermek için çıkarılmış.
rte yüzde 30'a düşer diyenler lütfen biraz insan içine çıkın.
Sık geçen başlıklar
recepulvigokhankadir 9
ekşi profili763 bin kişiye neden ikamet izni verilmiş? onu da açıklasaydı valilik.
edit: çokça mesaj geliyor. iranlılar, ruslar, öğrenciler, iş insanları, başka ülkelerden çalışmaya gelenler, falan falan falan. doğrudur. o zaman da yüzbinlerce afganistan/pakistanlı'nın kaçak olduğu doğrulanmış oluyor.
edit: çokça mesaj geliyor. iranlılar, ruslar, öğrenciler, iş insanları, başka ülkelerden çalışmaya gelenler, falan falan falan. doğrudur. o zaman da yüzbinlerce afganistan/pakistanlı'nın kaçak olduğu doğrulanmış oluyor.
fragmanda elenenler arasında emre yoktu sanırım. koçum benim. kendini bilerek elediği, alayına siktiri çektiği kanıtlanmış oldu.
eren'in başını çektiği meslek lisesi tayfa o kadar çirkinleşti ki hamza'ya bile üzüldüğümüz yarışma.
tahminime göre bahse konu aylık 27 bin 500 lira para ersin düzen'e sadece program moderatörlüğü için veriliyor.
stadyum denilen program bir dış yapım! yani x bir şirkete de para ödeniyor.
bu tip programlar neden dış yapıma verilir malumunuzdur.
ulan sen trt'sin, yayın kuruluşusun, maaşlı çalışanların, işini bilen adamların var. koyarsın oraya bir spiker, 3 yorumcu, aylık maaşlarını verirsin olur biter.
bir stüdyo programı neden dış yapım olur trt bunu açıklasın önce!
edit: kısa bir araştırma ile söz konusu şirketin sahibinin de ersin düzen olduğu görülüyor;
ers prodüksiyon reklamcılık ve organizasyon ltd.şti
stadyum denilen program bir dış yapım! yani x bir şirkete de para ödeniyor.
bu tip programlar neden dış yapıma verilir malumunuzdur.
ulan sen trt'sin, yayın kuruluşusun, maaşlı çalışanların, işini bilen adamların var. koyarsın oraya bir spiker, 3 yorumcu, aylık maaşlarını verirsin olur biter.
bir stüdyo programı neden dış yapım olur trt bunu açıklasın önce!
edit: kısa bir araştırma ile söz konusu şirketin sahibinin de ersin düzen olduğu görülüyor;
ers prodüksiyon reklamcılık ve organizasyon ltd.şti
rte: 2002 seçimleri öncesi çalıştığım kurumun tuvaletinde ellerimizi yıkarken aynadan bakıp nasıl gidiyor delikanlı demişti.
ahmet necdet sezer: askerliğimde paltosunu tutmuştum, sağol evladım deyip tutturmamıştı.
aytaç yalman: yine askerde, üç tane uzun dönem er yüzünden fırçasını yemiştim. allah rahmet eylesin.
hulusi akar: amk böyle askerliğin. (2004 kara harp okulu) sabahın altısında düzgün süpür lan sünepe demişti.
daha var ama uykum geldi.
ahmet necdet sezer: askerliğimde paltosunu tutmuştum, sağol evladım deyip tutturmamıştı.
aytaç yalman: yine askerde, üç tane uzun dönem er yüzünden fırçasını yemiştim. allah rahmet eylesin.
hulusi akar: amk böyle askerliğin. (2004 kara harp okulu) sabahın altısında düzgün süpür lan sünepe demişti.
daha var ama uykum geldi.
keşke bütün yaz böyle geçse dedirten soğuk değil serin, ılık götlüleri titreten hava. *
muavinin yerinde olsam "bu böcek bir mülteci bavuluyla suriye'den geldi" der başımdan savardım.
ufak rezalet.
ufak rezalet.
rezalet başlıklarının bokunu çıkarmaya güzel bir örnek.
adamın yaptığı saygısızlıktır ama rezalet başlığı açacak kadar rezalet bir durum yok. bakkal selamıma karşılık vermedi diye başlık açıyor muyum ben? nerede yaşıyorsunuz ya?
ayrıca şu cümle çok itici. sinirlenir yani insan.
"sizin içinde iyi bir pr çalışması olur izmirden arkadaşlarımız otelinizi beğenip fotoğraflar sayesinde ziyaret edebilir."
adamın yaptığı saygısızlıktır ama rezalet başlığı açacak kadar rezalet bir durum yok. bakkal selamıma karşılık vermedi diye başlık açıyor muyum ben? nerede yaşıyorsunuz ya?
ayrıca şu cümle çok itici. sinirlenir yani insan.
"sizin içinde iyi bir pr çalışması olur izmirden arkadaşlarımız otelinizi beğenip fotoğraflar sayesinde ziyaret edebilir."