Sık geçen başlıklar
gerçek işsizlik rakamlarının %40'ın üzerinde olduğu düşünülüyor.

bu yüzden yeni mezun değil 15-20 deneyimli bir kimse de işsiz kalabilir sorunun kökü bu kadar büyük bir nüfusa yetecek iş yok.

%11 işsizlik var diyorlar doğru mudur ?
yani 100 kişide 11 kişi işsiz ama hangi %11

bir kere işsiz kabul edilen kitle kim ?
ev kadını diye bir meslek var mesela, sonra ilkokul'dan üniversiteye okuyan öğrenciler, ve yaşlılar bunların sayısı zaten kabaca nüfusun yarısından fazlası.

kabaca 80 milyonun 40 milyonunu işgücü kabul edersen 4 milyon işsiz var demektir. oysaki 20-30 yaş arasında işsizlik oranı %50 seviyelerinde olduğu söyleniyor.

işin gerçeği bu istatistiklerden çok başka..