Sık geçen başlıklar

one punch man 6

ekşi profili
daha 4 gün önce menajerinin "psg'de kalmayacak ama fenerbahçe'ye de gitmeyecek diye açıklama yaptığı futbolcu. kendisi istemiyormuş. bu kararı hakkında kendini kutluyor ve destekliyorum. gelme kardeşim, bak sel mel var buralar tekin değil gelme.
reklamı yapan popişçik "maliyeti düşünüldüğünde pek kazançlı bir yanı yok bence onlar için ama olayın pr ve lezzet değeri oldukça yüksek" demiş.
aynen kanka zararına satıyorlar ya. sırf zarar yazıyo bu biiçler hep biliyo musun? hatta o kadar zarar yazıyorlar ki svihs.
lc waikiki ve defacto'dan farkı daha kaliteli ürünler bulunması ve bu ürünlerin daha şık olmasıdır.

seneler önce çıkarttıkları "cüneyt arkın koleksiyonu"nun farkından bahsetmeyeceğim bile.