Sık geçen başlıklar

çeşme zio beach'de 220 liraya satılan burger 1

ekşi'de gör
reklamı yapan popişçik "maliyeti düşünüldüğünde pek kazançlı bir yanı yok bence onlar için ama olayın pr ve lezzet değeri oldukça yüksek" demiş.
aynen kanka zararına satıyorlar ya. sırf zarar yazıyo bu biiçler hep biliyo musun? hatta o kadar zarar yazıyorlar ki svihs.