Sık geçen başlıklar

zarpandi t 4

ekşi profili
ne kadar da haklı bir serzeniş. oysa bu topraklarda negro üretildi. kimse kusura bakmasın ama negro dururken oreo'ya para basan insanların farkında olmadan illuminatinin kötücül amaçlarına kurban edildiğini düşünüyorum. bu bisküvinin ardında dış mihrakların parmağı var. tehlikenin farkında mısınız??.:)