Sık geçen başlıklar

oreo'nun abartılmış balon bir bisküvi olması 2

ekşi'de gör
dünyada oreo kadar overrated bir ürün daha yoktur. değeri bilinmeyen probis'e, banada'ya, çokonat'a ve aoç dondurması'na selam olsun.
ne kadar da haklı bir serzeniş. oysa bu topraklarda negro üretildi. kimse kusura bakmasın ama negro dururken oreo'ya para basan insanların farkında olmadan illuminatinin kötücül amaçlarına kurban edildiğini düşünüyorum. bu bisküvinin ardında dış mihrakların parmağı var. tehlikenin farkında mısınız??.:)