Sık geçen başlıklar

duralim burada guzel esiyor 3

ekşi profili
kendisi de şundan gayet emin ki yönetimler ne kadar isterse istesin, 3 büyük klübün taraftarı da arda' yı formalarını giyerken görmeyi kesinle istemiyor.

bence trabzona transfer olsun; en azından formanın rengi birden değişmez, yavaş yavaş alışır.