Sık geçen başlıklar

loose aggressive 6

ekşi profili
vatanını seviyor mu? hayır.

hdp güzellemesi yapıyor mu? evet.

net pkk'lıdır, uzatmanın alemi yok. terörist olması için illa canlı bomba yeleği giyip kendisini patlaması gerekmiyor değil mi?

bu iddiayı ortaya atan akp'li diye canan hanım aklanmıyor malesef ya da akp'de pkk lehinde demeç veren vekillerin olması canan hanım'ı aklamıyor.
zerre cehap sempatizanı değilim kılıçdaroğlu'nu da günahım kadar sevmem.

gelelim konuya, 29 senelik hayatımda ben böyle boş, cahil, çomar, vasıfsız bir seçmen kitlesi görmedim.

bu insanların türkiye cumhuriyeti nüfus kağıdı taşıdıkları için utanıyorum.

utanç verici bir durum.

bunlar türk değil, türk olamaz.

bunlar ırksız, soysuz, sopsuz, cibiliyetsiz koyun sürüsü.
sadece ilk entry'i okuduktan sonra dedim ki kesin cinsiyetçi, ırkçı, aşşağılayıcı bir reklam yapmışlar ve tepki görüyorlar.

sonra dayanamadım ve açtım.

keşke cinsiyetçi, ırkçı, seksist, homofobik bir reklam yapsalarmış da bize bu şaklabanı izletmeselermiş.

yazık günah ya.