Sık geçen başlıklar

estagfirullah 3

ekşi profili
gözüyle değil götüyle maçı izlediğini afişe eden beden hocamız var.

maçtan sonra aynen şunu söyledi : " slavia çok iyi kapanan bir takım, hızlı kontraataklarla üzerimize geleceğini biliyorduk, beklediğimiz gibi oldu"

adamlar hiç kapanmadan, resmen bizi kendi sahamıza kapatarak maçın çoğunu ileride oynadı. vizyonda bu seviyeleri görmek de varmış!!!...
devrim adına; amerikalıların desteklediği ve donattığı suriyeli kürtlerle beraber, muhtemelen amerikalıların verdiği silahlarla çatışırken ölmüş sosyalist.!

nerden baksan tutarsızlık..
nerden baksan ahmakça..