Sık geçen başlıklar
federer ve nadal güzel adamlar. uzun yıllardır takip ediyorum, raket kırdıklarını, ikili polemiğe girdiklerini görmedim.
sporcunun ahlaklısı adamlar. bizdeki mallar gibi değiller. hayat düzenleri var. şımarıklık yapmıyorlar da.
en büyük tartışması yersiz ve gereksiz. ikisi de güzel, ahlaklı sporcu.