Sık geçen başlıklar

balzemiksirke 4

ekşi profili
halamların apartmanda bir tane golden var bir kere asansörde karşılaştık başını okşadım sahibine ismini sordum, hayvanlarla iletişimim, kurduğum bağ oldum olası iyidir, yolda yürürken üstüme filan atlarlar. geçen gün yine halama giderken ilk karşılaşmamızın üstünden 3-4 ay geçmiş olmasına karşın bahçede brni gören bu yaşlı güzellik ben daha hiçbirşey söylemeden gözlerimin içine baka baka koşarak yanıma geldi. bana birçok insanda olmayan bir samimiyetle hoşgeldin nerelerdeydin dedi resmen. bence bütün hayvanlar zaten konuşuyor kendi dilleri ile, yeteri kadar kalpten bakarsanız görürsünüz bunu.
pek iyi hislerle gitmemeiştim zaten stada, negatifi yüklendim baş ağrısı ile döndüm, az önce real-barca maçının özetini izledim ve şuna kanaat getirdim ki bu iki maç aynı spor dalına ait olamaz, bizimkisinde 22 sığır vardı mesela.