Sık geçen başlıklar

oylegolas 4

ekşi profili
2-0 olan maç. “çocuklar inanın, inanın çocuklar”ın beşiktaş marşı olduğunu düşünenlerin olduğu maç. nazım hikmet'in kitabında görseler, "bizim marşımızı çalmış kendine şiir yapmış", edip akbayram'dan dinleseler "bizim marşımızı araklayıp kendine şarkı yapmış" deseler gram şaşırmam.
kırmızı kart gören futbolcunun şike mi yaptığı, defansın komple mi şike yaptığı, hakemin haksız kırmızı kart mı gösterdiği konusunda fikir ayrılıklarının olduğu maç. önce bir kendi aranızda bir fikir birliğine varın. ona göre saldırın. adamlar yenilmeye çıkmışsa neden o kadar kastılar gol atmaya. eğer maç satışı diye bir şey varsa sezon başından beri defansıyla, teknik direktörüyle, yönetimiyle fenerbahçe yapıyor diyebiliriz.