Sık geçen başlıklar
bugün 7 kişi işten çıkarıldık. performan vs gibi nedenlerle değil tamamiyle ekonomik krizin çalıştığım sektörü etkilemesi.
kimse hariçten gazel okumasın piyasalar çok kötü nakit para dönmüyor.
düşünün ihbar ve kıdemi veriyorlar ama onuda 3 taksitle.
uzun zamandan sonra yine iş arama stresi yok mülakata elimi kolumu.nereye koyacağın yok işe alındım yeni ortama ayak uydur başım zonkladı yemin ederim
allahtan bir müddet işizlik maaşı alabileceğim

hayat bağzen çok zor