Sık geçen başlıklar

lonjeron 7

ekşi profili
bu ne ya bu kabus mu arkadaş 1 yılı geçti tamam kapanalım, kapatalım da bu işin sonu ne zaman gelecek? aşısı mı vurulacak ne yapılacaksa yapılsın artık, covid den çok insanlar psikolojiden, kalp krizinden, kanserden ölüyorlar. sanatçısı, kantincisi, rehberi, etkinlikçisi kaç aydır aç! 1 yıldır okullar kapalı. saçma sapan garip bir nesil yetişiyor, 5 yaşında oğlum var çocuk durup durup ellerini yıkıyor dışarıda bir şeye dokunmuyor obsesif oldu resmen, bu çocuklar bu travmayı nasıl atlatacak? ilkokulda 2, 3 gün raporlu olduk diye geri kalır düşük not alırdık bir daha da o ders kolay toparlanmazdı, ulan 1 yıldır okullar kapalı, evde ne yaptıkları belli değil, imkanı olan özel ders aldı bilmem ne yaptı götürdü işi, olmayanlar geri de kaldı treni kaçırdılar ve bir daha da müfredatı yakalayamayacaklar... yani bu covid kapanmayla geçer belki eyvallah ama ama açacağı sosyal travma geçmez. aşı mı yapıyorlar ne yapıyorlarsa yapsınlar artık bir an evvel, aşı olmam diyeni varsa da s**sinler afedersin.
(bkz: hayırlı forumlar kardeş)

(bkz: forum kurallarına uyalım)

-----------------------------------------------------------------

[fx 8320 3.5 ghz, turbo 4.2 ghz.] [corsair 1600 mhz low profile dual kit ram.] [asus rog strix 970 4gb.] [corsair vs650.] [asus m5a99fx pro 2.0.] [zalman z11 plus.] [samsung 7200rpm 500gb.] [thermaltake performer 3.0 sıvı soğutma.] [urbanears kransen] [logitech g300]

kadına etek erkeğe vtec yakışır ;)