Sık geçen başlıklar

renklerindili 2

ekşi profili
ensar vakfı olayında da bakan , hem bayan hem de anne , çıkıp" bir kereden bir şey olmaz." demişti.bu da öyle.. zamanla unutulacak.
acaba 5. mezhep mi çıktı? " geniş mezhep" diye...
çünkü her sapkınlığa , pisliğe, sübyancılığa vs....eyvallah deniyor.