(bkz: öz yurdunda garipsin öz vatanında parya)
ayrıca suriyesini ayrı, işini ayrı, insanını ayrı.......
Sık geçen başlıklar
tek lider tercan 7
ekşi profiliakp'ye oy vermemis biz vatanseverleri akp'li
olmakla suclayacaklar.
olmakla suclayacaklar.
(bkz: mutluluktan ağlamak)
ciddiye alıp değerlendirecektim. özgürlükten sonrasını okumadım. kusura bakma.
ak troller yüzünden gelen fenalık sebebiyle bin atlı akınlarda çocuklar gibi şen bir şekilde belirtmek istediğim gerçek.
2002'den beri 17 yılı aşkındır kimim zaman kötü kimi zaman daha kötü, yeri geldi kötü yer geldi daha kötü bir şekilde yöneten akp nihayet gidiyor. (pardon yol yaptı)
siyasi kutuplaşmayı artıran, ekonomik buhran yaratan, alt-üst yapıların sadece istanbul'un hayvan gibi göç almasına yaracak şekilde ve ranta yönelik inşaa edilmesi, fikir özgürlüğünün her geçen an daha da azalması, bilim-spor ve sanat açısından dünya ile daha da bağımızın kopması.
her şey çok güzel olur mu olmaz mı bilemiyorum ama bildiğim bir şey var akp ve siyasi islam zırvalığı bu topraklardan defolup gidecektir artık. tabi roma bir günde kurulmadı ama akp 2023'ü göremeyecektir.
note-1: uzun uzun analiz etmesini çok iyi bilirim ama ekşisözlük artık zıvanadan çıktığı için dikkat çekici bir şekilde anlattım.
note -2: daha önce açılmış başlıklar var bu konu ile ilgili ama ak trollerden gerçekten gına geldi
2002'den beri 17 yılı aşkındır kimim zaman kötü kimi zaman daha kötü, yeri geldi kötü yer geldi daha kötü bir şekilde yöneten akp nihayet gidiyor. (pardon yol yaptı)
siyasi kutuplaşmayı artıran, ekonomik buhran yaratan, alt-üst yapıların sadece istanbul'un hayvan gibi göç almasına yaracak şekilde ve ranta yönelik inşaa edilmesi, fikir özgürlüğünün her geçen an daha da azalması, bilim-spor ve sanat açısından dünya ile daha da bağımızın kopması.
her şey çok güzel olur mu olmaz mı bilemiyorum ama bildiğim bir şey var akp ve siyasi islam zırvalığı bu topraklardan defolup gidecektir artık. tabi roma bir günde kurulmadı ama akp 2023'ü göremeyecektir.
note-1: uzun uzun analiz etmesini çok iyi bilirim ama ekşisözlük artık zıvanadan çıktığı için dikkat çekici bir şekilde anlattım.
note -2: daha önce açılmış başlıklar var bu konu ile ilgili ama ak trollerden gerçekten gına geldi
ekrem imamoğlunun da ortalama 8 bin küsür oyu çalındığı için çok da önemli değil...
çıkaran ecevittir ama bokunu çıkaran malum şahıstır. ecevit çıkardıysa siz yürürlükten kaldırın.