iyi ne güzel işte aynı paraya daha uzun süre kalıyor. dönüşte ek fatura çıkarmazlar umarım.
Sık geçen başlıklar
geliyorum dedin gelmedin 5
ekşi profilimevcut enflasyonda taahhütsüz paket kullanmak artık avantaj değil dezavantaj oluyor. diğer operatörler zam yapamıyor ama türknet canı sıkıldıkça müşteriye dayıyor zammı.
terbiyesizdir. gerçek anlamda terbiyesizdir. ailesi terbiye vermemiştir. kişisel alan nedir bilmez. saygı nedir bilmez. her an her şeyi yapabileceğini sanır. burada onu savunan saygısızlar da vardır. bu ego değil arkadaşlar bu özel hayattır. öğretmenin de özel hayatı var. saygı duymanız gerekiyor.
benim de bir öğrencim gece 3 te ödev göndermişti ertesi gün neden bu saatte gönderdin diye sorduğumda “daha erken ben 5 te uyuyorum” demişti. işte dünyayı kendi etraflarında dönüyor sanıyorlar. o uyumamışsa kimse uyumamıştır sanıyor.
benim de bir öğrencim gece 3 te ödev göndermişti ertesi gün neden bu saatte gönderdin diye sorduğumda “daha erken ben 5 te uyuyorum” demişti. işte dünyayı kendi etraflarında dönüyor sanıyorlar. o uyumamışsa kimse uyumamıştır sanıyor.
ne verebilir ki? neden bu kader beklenti içine giriyorsunuz acaba. 17 yılda ne tür güzellikler verdi de şimdi verecek?
edit : şaşırtmadı yine.
edit : şaşırtmadı yine.