son beşiktaş maçında ceza sahasına girdiğinde necip topa müdahale edip topu kornere gönderdi. sonrasında yakın çekimde necip'i tebrik edip, süpersin dediğini gördük. sonra iki futbolcu el sıkıştı.
bir sonraki pozisyonda omar colley yine topuna müdahale etti ve barış alper yine rakibini tebrik etmek isterken anlamsız bir saldırıya muhatap oldu.
durum tersten olsa barış'ın ne ırkçılığı kalırdı ne saldırganlığı. üzerine pfdk 5 maç ceza verirdi.
Sık geçen başlıklar
tantunisultansuleyman 9
ekşi profilibildiğim şudur ki; fenerbahçe haksızlığı hak olarak kabullenmiş bir kulüptür.
özkan sümer
özkan sümer
(bkz: seni sekizde durduran neydi?)
milyon dolarları basaksehir'den tahsil etmiyor ;)
aynen kardeşim acayip zekice bir hareket :)
galatasaray'ın geliştirdiği atakta luiz gustavo lemina'nın ayağına arkadan vurmuş ve pozisyon hakem tarafından devam ettirilip korner olarak değerlendirilmişti.
ancak sonrasında hakem var kontrolü için kenara gelmiş ve pozisyonun başlangıcında babel'in topla oynadığını görüp oyunu orta alandan serbest vuruş ile başlatmıştı.
burada verilen korner var protokolüne göre orijinal karar olarak görülür.
yine ayrı protokole göre hakemin verdiği orijinal karar sadece bu kararın bariz bir hata olduğu (gol penaltı veya kırmızı karta) sebep olduğu durumda değişebilir. bunun dışında verilen orijinal karar değişmez. (pozisyonun başında el olması durumunda orijinal karar değişmez.)
yani cüneyt çakır'ın penaltı vermemesi durumunda orijinal kararını koruyup korner vermesi gerekiyordu. o ne yaptı? orijinal kararı bozdu ve oyunu serbest atış ile başlattı.
kural kitabına göre bu olay kural hatasıdır ve maç tekrarı gerekir.
edit : ifab kural kitapçığı için
https://www.theifab.com/…ws/chapter/38/section/113/
edit 2 : (bkz: ekşi galatasaraylılar etkin whatsapp grubu)
ancak sonrasında hakem var kontrolü için kenara gelmiş ve pozisyonun başlangıcında babel'in topla oynadığını görüp oyunu orta alandan serbest vuruş ile başlatmıştı.
burada verilen korner var protokolüne göre orijinal karar olarak görülür.
yine ayrı protokole göre hakemin verdiği orijinal karar sadece bu kararın bariz bir hata olduğu (gol penaltı veya kırmızı karta) sebep olduğu durumda değişebilir. bunun dışında verilen orijinal karar değişmez. (pozisyonun başında el olması durumunda orijinal karar değişmez.)
yani cüneyt çakır'ın penaltı vermemesi durumunda orijinal kararını koruyup korner vermesi gerekiyordu. o ne yaptı? orijinal kararı bozdu ve oyunu serbest atış ile başlattı.
kural kitabına göre bu olay kural hatasıdır ve maç tekrarı gerekir.
edit : ifab kural kitapçığı için
https://www.theifab.com/…ws/chapter/38/section/113/
edit 2 : (bkz: ekşi galatasaraylılar etkin whatsapp grubu)
referandum da evet diyerek başkanlığı seçen venezuela halkının düştüğü durumu anlattığı ve türk halkına evet derler ise neler yaşayacaklarını anlattığı videodur efendim.
https://twitter.com/…nler/status/851766685996646400
https://twitter.com/…nler/status/851766685996646400