Sık geçen başlıklar

fenerbahçe'nin 8 yıldızlı yeni logosu 2

ekşi'de gör
aziz yıldırım bile adama özetle boş işler peşinde koşuyorsun demiş, yukarıda bir fenerli de galatasaraylıların ardı yanmış da ondan yazıyorlar diyor. bunların sadece yönetimi değil, taraftarının bir bölümü de komik.