Sık geçen başlıklar

fenerbahçe'nin tüm camia olarak zıvanadan çıkması 2

ekşi'de gör
kabahat galatasaray'da koyup geçicektin 8-10 tane bak nasıl çil yavrusu gibi dağılıyorlar. hala şansın var oyun ve skor olarak kupa finalinde ezersin sktrolup basket izlemeye başlarlar bizde ülke olarak biraz kafa dinleriz.
bildiğim şudur ki; fenerbahçe haksızlığı hak olarak kabullenmiş bir kulüptür.

özkan sümer