Sık geçen başlıklar

tabii ki ben hakliyim 4

ekşi profili
valla ben bedelli ayağına 20 gün gittim, inşallah kalkar amk saçma sapan rezillik.. ben çektim siz çekmeyin.. umarım bu saçmalığı kaldırırlar da sefalet çekmezsiniz gencolar
sakın ama sakın ama sakın gitmeyin, uyarın, milleti yollamayın.. ben hayatımda böyle bir saçmalık ne gördüm ne işittim.. bu sansür öyle bir iki tane çük var diye değil, filmde yaradılış ve tanrılaşma konusu olduğu için o sahneleri kökünden kopartıp atmaya yönelik bir sansür uygulanmış durumda.. kısacası anasını bellemişler. apar topar kalkıp çıktık tabii ki de ve cinemaximum'un yetkilisi ile konuştuk, ve tabi ki adam bu durumun farkında olarak hemen alttan aldı ve durumu anlattı. warner bros’un yolladığı master dcp’ye kültür bakanlığı tarafından saçma sapan editlenip katledilmiş.. ve bu sansürün tam da yaradılış kısmıyla alakalı olan bölümlerde olması da ayrıca dikkatimi çeken bir olay..filmi sinemada sansürlü bir şekilde izleyip ve üstüne gelip film hakkında yorum falan yazmayın lütfen (tr'de izlediyseniz)bizim tek yapabildiğimiz her yere şikayet ve uyarı yazıları yazıp millete haber vermek.