şu ota boka "millet" retoriği kullanmanın bir barem üstünü, 20.yy da nazi zulmü olarak yaşadı gezegen.
artık çok çağdışı kaldı fakat hala alıcısı var belli ki. alın boğaziçi de sizin olsun madem, yer sofrasında yemek yersiniz. afiyet olsun.
Sık geçen başlıklar
gremolata 5
ekşi profiliadam süslü biçimde beter olacaksınız demiş ve kendisiyle aynı fikirdeyim. beter olun. hak ettiniz.
bir keko olarak kemikli etli kuru fasulye, pilav ve çubuk turşusu diyorum. kuru fasulye yerine chili de olur, fark etmez.
ha o kadar gazlı zımbırtı yememe izin vermezlerse çok bilmiş doktorlar, o onların ayıbıdır.
ha o kadar gazlı zımbırtı yememe izin vermezlerse çok bilmiş doktorlar, o onların ayıbıdır.
psikoloji olduğu bu başlıkla kanıtlanmış zaten. adam dünyaya hükmeden iki bilim olduğunu söylemiş ve sizlere sormuş, herkes de ikişer tane saymış kendince. üç deseydi üç sayacaklardı bu sefer ya da bir deseydi tek bir tane.
yani aslında bir tane çobanbaşı çıkar, ortaya bir şey atar, topluluk da onu izler.kimse de sormaz ki niye iki? ondan sonra zat-ı muhterem çok kötü, takipçileri de koyun.
yani aslında bir tane çobanbaşı çıkar, ortaya bir şey atar, topluluk da onu izler.kimse de sormaz ki niye iki? ondan sonra zat-ı muhterem çok kötü, takipçileri de koyun.