psikoloji olduğu bu başlıkla kanıtlanmış zaten. adam dünyaya hükmeden iki bilim olduğunu söylemiş ve sizlere sormuş, herkes de ikişer tane saymış kendince. üç deseydi üç sayacaklardı bu sefer ya da bir deseydi tek bir tane.
yani aslında bir tane çobanbaşı çıkar, ortaya bir şey atar, topluluk da onu izler.kimse de sormaz ki niye iki? ondan sonra zat-ı muhterem çok kötü, takipçileri de koyun.
23.01.2017 · 29. sıra
gremolata
22.01.2017 03:05