Sık geçen başlıklar

rotten apple 5

ekşi profili
böyle ablayı eşekler kovalasın! bekleyin ne olacakmış. aynı mantıkta verdiği randevu saatine uyamayan disiplinden uzak bir şirketten ne hayır gelir o halde. sana ne benim dışarıda ne yaptığıma nerede ne kadar oturduğuma. insan kaynakları dediğiniz departmanın tek bir amacı vardır az maaş ödenen işçiden maksimum verim almak. bu departmanın boş beleş burcu’ları da kendilerini bizinis vomın gibi hissetmek için umutlarını cv’sine doldurmuş insanları bu şekilde ezmeye çalışarak “mastürbasyon” yaparlar.
sanırım ayna! özellikle süper ileri teknolojilerle donatılmış ve kusursuzluğa yakın donanım özellikleriyle övünen otomobillerdeki dikiz ve yan aynaları gördüğümde, yaklaşık dört bin yıl önce kullanılan bu icada saygım katlanarak artar.
yazara sonuna kadar katildigim tespittir.cunku adam altini cize cize gezmelerini degil, bunu buyuk bir olay, cok onemli bir seymis gibi gormelerini elestirmis ama altinda yazan arkadaslar " tabii gezcez tabii gorcez, bunu elestirenler ot gibi yasiyorlar " diye iddia etmisler. gezmekten kafa ot dolmus okudugunu anlamiyor...
ya da bir cafe de ogrenci halinle garson olarak calisip harcligini cikarmaya calisirken, yanimdaki yakisikliyla mi konussam yoksa sevgilimi mi arasam diye celiskilerde olan kizlara hizmet edip,
okula son model arabalarla gelen, gelecek kaygisi tasimayan zengin ogrencileri dusunup kaderine isyan etmektir.yoksul ve caresizsen seceneklerin ve belirleyecegin kader bu sinirlar icindedir.kimi babamin hangi sirketinin basina gecsem der kimi babamin ustabasi oldugu fabrikaya girebilir miyim diye..